Dead or Alive 2

Dead or Alive 2 je bojová hra zo série Dead or Alive. Hra DOA2 a všetky nasledujúce hry Dead or Alive si vo veľkej miere požičiavajú zo série Virtua Fighter, ale robia niekoľko kľúčových zmien, ktoré zásadne menia spôsob hrania Dead or Alive v porovnaní s Virtua Fighter. V hre DOA2 je základom celého bojového systému kruhový vzťah medzi tromi typmi pohybov: údery, hody a chvaty.Ďalším charakteristickým znakom hry DOA2 je okrem úderov/hodov/chvatov aj systém omračovania. V hre DOA2 mnoho útokov po zásahu spôsobí súperovi omráčenie. Keď je súper omráčený, nemôže útočiť ani sa brániť, ale môže držať. Ak útočník vykoná útok, ktorý nie je vyraďovací, ale ktorý sa nevykonáva, kým je súper omráčený, súper bude opätovne omráčený novým spôsobom, v závislosti od toho, aký útok bol vykonaný. Hlavný rozdiel medzi DOA2 a ostatnými bojovkami bol v bezpečnosti a neškodnosti útokov, a to pri zásahu aj pri zablokovaní. Väčšinu úderov v DOA2 možno potrestať pri zásahu aj pri zablokovaní rýchlejšími hodmi každej postavy, takže útok založený na údere je veľmi riskantný. Okrem bežných pravidiel žonglovania patrí každá postava aj do špecifickej váhovej kategórie, ktorá ovplyvňuje spôsob, akým postava reaguje na vystrelenie a žonglovanie. V hre DOA2 sa súboje môžu odohrávať buď na vode, alebo na ľade; keď je postava na takomto povrchu, všetky útoky, ktoré nie sú zrážajúce a nie sú vystreľujúce, spôsobia pri každom úspešnom zásahu omráčenie. Steny a pády uprostred fáz sú v hre všade. Mnohé fázy sú tiež viacúrovňové: aby sa postava dostala do ďalších oblastí fázy, musí byť zhodená z rímsy a spadnúť do ďalšej oblasti. Tieto pády spôsobujú zvyčajne pomerne vysoké poškodenie, ale nemôžu súpera vyradiť. Medzi ďalšie významné prvky patrilo zavedenie CG prestrihov v súlade s dejom, nahradenie pôvodných oblastí "nebezpečnej zóny" v etapách plne interaktívnymi, umožnenie hráčom žonglovať navzájom do stien, poháňanie postáv z orientačných bodov pre väčšie poškodenie.
Arcade - 16.10.1999
Dreamcast - 29.2.2000
Dreamcast - 14.7.2000
Dreamcast - 28.9.2000
PlayStation 2 - 30.3.2000
PlayStation 2 - 26.10.2000
PlayStation 2 - 15.12.2000